Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Különvélemény

Tudod nincsenek szárnyaim,de ha lennének,akkor is angyal volnék nem liba.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

HTML doboz

Maximum 40960 karakter fér ide

Utolsó kommentek

True Story

2011.04.13. - Zsu-zsu Szólj hozzá!

 Amikor a film megáll

Mondják, és most már tudom ,hogy igaz .Amikor az agy ,olyan felfoghatatlan eseményt él át ,aminek borzalma,csak egyszer elviselhető, és esetleges megismétlődése saját működését veszélyeztetné,akkor megállítja a filmet,törli a fájlokat,és hogy biztos legyen a dolog, még egy kicsivel az esemény előtt is, percekkel, napokkal ,hónapokkal ,kinek-kinek ,saját szerencséje alapján alkotva meg a jótékony Retrográd amnéziát.. Az előző nap, a címe alapján jónak ígérkező filmet néztem..A film ,nem az volt aminek látszott.A ’The Secret’ nem lazulós fantasy .Egyszerű, hétköznapinak mondott emberek meséltek arról ,hogy lettek sikeresek ,gazdagok.Mindezt ,csak annak köszönhetően,hogy megismerték a "titkot" hittek a "vonzás hatalmában.,mert hogy az univerzumban minden a vonzáson alapul .Vagyis, hogy ha te, a jót vonzod magadhoz akkor jó fog történni veled,ha rosszra gondolsz akkor az..És ne hidd, mondja a soros riportalany, hogy az autóbalesetet nem te vonzottad magadhoz,mert így vagy úgy igenis Te. Képzelj el egy gyönyörű házat magadnak és a tied lesz,csak vizionálnod kell,teljesen átélni az az érzést,hogy már a tied, és ne felejts el hálát adni a sorsnak ezért.

Éppen a jövendő házamat próbáltam vizionálni,egy fárasztó munkanap után ,de semmi szép nem jutott eszembe. Lassan ballagva a járdán,valami használható ötletért fölpillantva a környező házakra, megláttam hogy az ismerős autó vár rám a túloldalon. .De jó.. és leléptem az úttestre...
Sem fényszóró, sem fékcsikorgás,sem saját testem puffanása semmi ,csak a semmi.. Az ezek után felpörgő eseményeknek, én már nem hogy aktív ,de már passzív részese, is alig voltam.. A filmem megállt.

 Tény,hogy több ember ugrott ki a kocsijából , telefonálni, az utat elterelni . Mivel a megtévesztésig halottnak tűntem ,a társam agyában egy másodpercre fölvillantak az általam többször emlegetett, és pontosan erre az esetre vonatkozó utasítások ”.Hamvasztás ,hazaszállítás” és .Pachelbel d moll Canonja..Egyszer egy pillanatra világos lett,tudtam hogy egy mentőautóban vagyok, de nem érdekelt ,hogy miért..Rácsuktam a szemem a látványra .. újra a semmibe. Az első tudatos észlelésemkor egy jól szeparált kórházi kezelőasztalon feküdtem . A filmem újra indult. Egy orvos kérdezte tőlem ,hogy mi történt ?. Csak óvatosan ráztam meg a fejem, pedig akkor még nem is tudtam hogy később mennyire nagyon fog fájni. Később egy rendőr is megkérdezte ugyanezt .Aztán, én is megkérdeztem ugyanezt. Iszonyatos fájdalom tört rám.Valaki leakarta tépni a lában  és az agyam a két fülemen akart kitüremkedni. Sűrű ásítások és öklendezések közepette reménykedtem,,hogy csak észreveszik ha tovább fokozódik az agynyomásom.Amikor azt mondtam haza akarok menni,senki nem tartóztatott ,de még nem mentünk. Először:
 Ez lemosta
 Ez összevarrta
 Ez összekapcsolta
 Ez összeragasztotta
Egy kis huncut pedig otthonába bocsájtotta mindenféle dokumentáció nélkül,.na nem mintha letagadhattam volna ,hogy ott jártam. ..Persze senki ne gondolja, hogy a filmekben látott módon , kerekesszékben gurítottak volna ki a bejáratig.Nem. Már-már átbillentem azon a bizonyos ponton, amit még jártányi erőnek hívnak, társam kivonszolt az autóig. Csak úgy mellékesen jegyezném meg .A ma már egyáltalán nem ködös Albionban,az igen széles szociális háló szemei közül, valahogy kiesett a baleseteknél használatos nyakmerevítő,a koponya töréseknél ajánlatos képalkotó vizsgálat és talán még,pár órás kórházi megfigyelés. Sajnos már soha nem fogom megtudni pedig érdekelne ,hogy mit láttam,mit éreztem akkor abban a tizedmásodpercben,mi lehetett a kitörölt fájlokon?  Nem tudom,de a filmem újra indult...
Innen üzenem a "The Secret" című film készítőinek,hogy tanúsítani szeretném .Igazuk van ..én magam vonzottam a balesetet. Tudni illik,ha nem bambulok el annyira, az általuk ecsetelt vonzás hatalmának szinte kimeríthetetlen lehetőségein....
  2008 12.10 Stapleford

Creative Commons Licenc

A bejegyzés trackback címe:

https://zsu-zsu.blog.hu/api/trackback/id/tr652823679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása